Klachtenprocedure

Inleiding
Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Mocht je onverhoopt een klacht hebben over een product of dienst, dan kan je deze via onderstaande procedure kenbaar maken.

Hoe kan je een klacht indienen
Je kan je klacht per e-mail indienen via info@monselect.nl. Vermeld in je e-mail duidelijk je ordernummer, de aard van de klacht en uw contactgegevens. Per post kan je ook een klacht sturen naar ons postadres.

Behandeling van de klacht
Binnen 15 werkdagen na ontvangst van je klacht, zullen wij deze in behandeling nemen en je op de hoogte stellen hoe verder. Wij zullen je klacht zorgvuldig onderzoeken en proberen tot een passende oplossing te komen.

Oplossingen
Mogelijke oplossingen kunnen zijn: kosteloze reparatie, vervanging van het product, restitutie van (een deel van) het aankoopbedrag, of een andere passende oplossing in overleg.

Beroepsmogelijkheden
Bent je niet tevreden met de geboden oplossing, dan kan binnen 15 werkdagen dagen na ontvangst van onze reactie, bezwaar aantekenen. Dit kan per post of per e-mail.